Geçen ayki sayfa görüntüleme sayısı

1 Mayıs 2010 Cumartesi

feriyeeeeeeeeeeeeeeeee

bügün zeyneplen züpper bir plan yaptık, temeli yüzyıllar öncesine dayanan..tadilatta olup, yeni açılan feriye sinemasına gittik noktayı izlemek için.. aslında bu film tv de bile verildi ama önemli olan eski bir sinemada, operamsı bir biçimde balkondan izlemek. izlerken ayaklarını uzatmak felan filan...film beklediğimden de güzeldi. millet bizi korkutuyor ya yok sanatsal film sıkıcı olurmuş da cakkıdı çakkıdı makkıdı makkıdı :P HIH! adam tuz gölünde, tuzların üstünde film yaptı daha ne olsun.. ben bu filmi izledikten sonra sinema adına benden bişey olmaz sonucuna vardım.. hayırlısı:)

sonracıma uzun zamandır istediğim incilerden bir inci yüzük aldım. tek taşımı kendim aldım gibi bişeye döndü olay ama olsun..canım benim, çok sevdim yüzüğümü..

lanet kapitalist dünyaya burdan bağırıyorum: nedendir üsküdardaki mado'da waffle 7 lira iken, orta köyde 10lira, hem de bişeye benzese.. yedikten sonra hem kazık yediğini hem de enayi yerine koyulduğunu anlayıp boynunu büküyorsun. lanet insanlar..

ve 1 mayıs güzeldi. kimse bize saldırmadı. eylemde sonra sinemaya gelen insanlar gördüm..mayıs haziranın da geleceğini haber veriyor. ve..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder