Geçen ayki sayfa görüntüleme sayısı

8 Mayıs 2010 Cumartesi

romeooooooooooooooooo


uzun zamandır bu oyuna gitmek istiyordum ya -romeo&juliet- e nihayet gidebildim, sayılır. yine balkon manzaralı bir seyirdi..yönetmen bunu post modern yorumlamış, yorumlamış da bu kadar modern bişey de beklemiyordum.kız ve oğlan zırt pırt öpüşüyorlardı. bu son diyosun, yine yine yine, böö yani. hani filmde felan çekiliyo da canlı canlı hiç çekilmiyor. ben yine olayı sanat boyutunda değerlendirip çok umursamadım ama şeyma daha fazla dayanamayıp çıktı( tasavvufa girmenin yararları işte). o sırada benim konsantrasyon da gitti, ayrıca çantamdan yere dökülen her şey de buna dahil. neyse birinci perdenin bitimine kadar izledim, sonra şeyma'nın yanına gittim. saat 22.00ı çalıyordu:) daha sonra ona gitmesini söyledim, o da annem gibi yok seni bekleyeceğim dedi ve beni sinir etti. ben de vicdan yapıp onunla eve döndüm. bazen arkadaşlarımı özlüyorum, aslında çoğu zaman. aslında ben oyuna devam ederdim ya, neyse, ben iyi bir insanım galiba.

ve çalsın hande yener'den bir romeo!

yine de mert turak har'b' romeoo

3 yorum:

  1. benm gibi postmodern bi insanla gitseydin tyatrodan çıkmak zorunda kalmamakla beraber çıkışta da çok eğlenirdik :p

    YanıtlaSil
  2. valla öyle olabilirdi ama geçti gitti artık.bir dahaki seferi seninle yaparuk:)

    YanıtlaSil