Geçen ayki sayfa görüntüleme sayısı

29 Nisan 2010 Perşembe

dear john;

itiraf ediyorum, sırf bu fotoğraf yüzünden yazasım geldi..
bu film güzel değildi, yine de bu fotoğraf için değer...

bu aralar cemal süreyya takılıyorum..
iki lafımdan biri keşke yalnız bunun için sevseydim seni...

adem ve havvaya olan yasak gibiydin bana
keşke yalnız bunun için sevseydim seni

martı sesini özleyeceğimi düşününce aklıma sen geliyorsun
keşke yalnız bunun için sevseydim seni

ah demiyorum, dağlara ihtiyacımız var
keşke yalnız bunun için sevseydim seni

okulda bir sürü boş şey öğreniyorum, halbuki ben seni öğrenmek istiyorum
keşke yalnız bunun için sevseydim seni

malesef uykum geldi, şimdi seninle uğraşamam, daha seni rüyamda göreceğim
keşke yalnız bunun için sevseydim seni

olmayacak duaya amin demem, amin!
keşke yalnız bunun için sevseydim seni

2 yorum:

  1. bu şiiri de çok severim benm de yeni favorim biliyorum sana giden yollar kapalı..

    YanıtlaSil
  2. off o da harika..ama buna kendi sözlerimi de yazıyorum ya..of işte, harika

    YanıtlaSil