Geçen ayki sayfa görüntüleme sayısı

23 Şubat 2010 Salı

kıştan kalanlar

Bu fotoğraf karlı bir sınav gününde çekmiştim. Ah ah o gün iki bütünlemesi olan bahtsız bizler sabahın nurunda kahvaltı yapmadan yola düşmüştük. Her ne kadar esmayı yarım saat kapının önünde beklesem de bu, fotoğraf çekmem için güzel oldu..uzun zamandır böyle kar görmemiştim, aslında doğduğumdan beri…o kara ilk adımı atmak en büyük zevk…hani senin malın gibi bir şey oluyor ilk sen kirletiyorsun onu. Bu bana nedense büyük zevk veriyor, bir de karı tekmelemek. Galiba psikolojik desteğe ihtiyacım var hemen psikalanaliz yöntemiyle çocukluğuma inmek lazım, görmemiş kar görünce böyle oluyor demek ki…

İşte önümüzdeki adam da geçen yerel seçimlerde belediye başkanı adayı olmuş ama maalesef seçilememiş bir zat…belli ki şehir dışına çıkıyor fakat kardan dolayı arabasını kullanamadığı için o da bizden biri sayılır…aslında biraz soğuk ama iyi bir adam bir keresinde girişteki demir kapı sıkışmıştı ben de onu görmüş ve beklemiştim, şey mey derken bir tekme attı kapı açıldı ben de jest olsun diye apartman kapısını ben açarım demiştim ama zaten açık olduğu için bu jest sayılmazdı, zaten adamın beni iplediği yoktu ya neyse..

Bu fotoğrafı çekerken her haliyle bunu düşledim. tarantino nun kill bill filmini.orada da yer yer animasyonlara yer vermiş tarantinocum, ben de o havayı bu fotoğrafta vermek istedim.hani bilmiyorum açıklama yapmadan ne kadar anlaşılıyor ama bu efekti uygulamasaydım fotoğraf benden kıyamette hak alırdı diye düşünüyorum…ve ben eğer yönetmen olsaydım, bunu da her seferinde diyorum bıkmadan ama tarantino gibi bir yönetmen olmak isterdim…adam rahat ya..işini de iyi yapıyor..

bu fotoğrafın devamında da okula gidip ilk sınavımı oldum aslında sınav fena geçmemişti ama hocaya kıl olmadım değil daha önceki yıllarda finalde sorduğunun aynısını soruyormuş, biz yine öyle bekledik ama gayetten de kazık sordu benim sınav kötü geçmemişti bana göre ama çıkışta kitaba baktığımda 4sorudan 2sini yaptığımı görünce ben hemen yazmaya başladım, aha da benim okul uzadı felan diye…kantine gittik esma ile.. ve geçmişe mazi derler diye diye beni teselli etti o..her zamanki gibi poğaça alacakken kantinci çorba var demesin mi biz biraz donduk ama sonradan da doyduk…fakat benim moralim sonucu görene kadar düzelmedi.hoca 50 verip beni geçirmişti. Sevinsem mi üzülsem mi bilemedim. düşük not aldığıma üzülürken geçtiğime de seviniyordum…sonra da 2. büt. Varya çok lanet bir şey aynı gün iki sınav olması, büt olması daha da lanet bir şey ya neyse…bu sınavlar finalde de aynı gündü zaten… tabi 70 kişiden 10 kişiyi geçiren banu hocaya oğuzhan ın şarkısı az göndermedik, az ı want to play again demedik. Neyse o da geçti üzerimizden bir tır gibi…

sonra da dönemin stresini kar topu oynayarak attık…ömrümde bir kez de karlara yatmak isterim… hep mustafa kemal in o pozunu kıskanmışımdır…bir de love story filmindeki karlı sahneler de güzeldi hani..

1 yorum:

  1. asiye özledim seni...lanet pc.yi yaptırmadım dahe eskisini de üst kata taşımaya üşen,yorum..ooof bu ne bohem lan

    YanıtlaSil