Geçen ayki sayfa görüntüleme sayısı

7 Şubat 2010 Pazar

uuu.......

rüzgarın duvarları yaladığı zamanlar yazılmaya en muhtaç anlar gibi
her şey yaz beni der gibi bu alemde..
yaz beni yarim yarim, çiz beni yarim yarim...
insanı yazacak ve çizecek yari olması güzeldir...
bense ha bire malzemeden çalıyorum bir bina yaparken...

kuş olup uçmak da güzeldir, yiğit olup gezmek de
bazen deden korkut olasım gelir
bazen de dağda kavalıyla ezgiler çalan saf bir çoban
sonra telefonun alarmı çaldığında merhaba dünya!

uzaklara uçma kuşum diye bir atasözü vardı ya
hep gülmüşümdür ona

ve çayın çöpünde bir tad bulmuşumdur deminden alamadığım

rüzgarın sesini kesmesini bekliyorum rahatça uyuyabilmek için
az önce korku filmi izledim de..
aslında korkmadım, çünkü anlamadım
çünkü o sırada tırnaklarımı da kesiyordum,
çünkü öyle gerekiyordu, çünkü hiç sevmem uzun tırnağı..

neyse gidip yatayım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder