Geçen ayki sayfa görüntüleme sayısı

2 Şubat 2010 Salı

ben july, aylardan biri gibi..

demiştim ya sınav vakti film vakti diye...aslında film izlerken öyle önüme gelen her filmi izlemiyorum..yaptığım iyi bir araştırmadan sonra o 1,5 ya da 2 saatlik vakti ona ayırıyorum..bu da öyleydi işte.ve izlemekten zevk aldığım güzel filmlerden biriydi..
film güzel bir yol hikayesi olması yanında aralarındaki bağlantılarda harkulade kurulmuş..taktir ve tebrik ettim fatih akını..her ne kadar fatih akın trabzonlu da olsa ona karşı bir antipatim var.galiba bu duvara karşı filminden kaynaklanıyor.zaten o filmi de hiç sevmemiştim..sibel kekillili bir film benim için her zaman kötüdür...aslında burdaki kızı da sevmedim ne yalan söyleyeyim itici bir havası var.belki de renkli gözlü olmasından kaynaklanıyor ama yine de fena oynamadı...

bu arada filmde geçen ben july aylardan biri gibi, sözünü kendime bu andan sonra atfediyorum...nihayetinde ben de temmuz doğumluyum...

sahilde söylenen şarkı gerçekten iç ısıtıcı..en az film kadarhttp://fizy.com/s/102y2y

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder