Geçen ayki sayfa görüntüleme sayısı

6 Şubat 2010 Cumartesi

herşey sıfır:)

geçende teyzeme gittim ..teyzem saçımı görünce çığlık attı..yok efendim bir kıza böyle saç yakışmazmış, orda tavuk vs.canlı yumurta yaparmış felan...ben de tambelim yani..ayda bir anca saçımı tararım hele de sınav döneminin araya girmesiyle bu iki aya çıkınca tabi daha bir hoş oldu...bu sefer saçımın çok döküldüğünden dem vurdum...teyzem de eşşğin aklına karpuz kabuğu sokarak bana harika bir verdi.saçını sıfıra vur dedi...aaaaaaa ben bunu hiç kaçırır mıyım..bu bilinç altıma yerleşmişti bir kere..ben de pis bir alışkanlık var aklıma koyduğumu yapmalıyım ve az önce kuaförden geldim...

kuafördeki kızlar neden niçin gibi bir sürü soru sordular, bu çok sıkıcıydı...ayrıca yanıma gelen iki küçük kız da aaaa bu çok kısa olmadı mı,,, eee kel oldu bu demeleri de komikti..her ne kadar kötü örnek olduğumu düşünsem de yapacak bir şeyim yoktu...bu kuaförlük tarihinde çok az rastlanan bir şeymiş..ben de şaşırdım valla...

şu an da alışmaya çalışıyorum kafam üşüyor..heralde uzun bir süre şapkayla dolaşacağım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder