Geçen ayki sayfa görüntüleme sayısı

27 Ocak 2010 Çarşamba

avatarlasak da mı saklasak!

herhalde en çok film izlediğim zamanlar sınav zamanları..normalde sitesem de izlemiyosum..sınav vaktiyse bazen 1 bazen iki film deviriyorum...dün herkesin çok beğendiği avatara gidelim dedik.hem de 3 boyutlu.ne yalan söyleyeyim olağan üstü olmasa da güzeldi..ama bu üç boyutlu gözlüğün farkını pek anlayamadım...emperyalizme karşı yapılmış güzel bir film ama sinema ortamı buram buram emperyalizm kokuyordu..mısırlar, çikolatalar vs..ama güzel olan şu haftalardır aldığımız çevre ve din dersinden öğrenemediğimi bu filmden öğrendim...hele o kuşlar ne güzeldi ya "waa" diyorsun hemen yanına geliyor..bağlantı noktaları fevkalade başarılıydı...
efendim bu da yetmedi çağan ırmak ın kabuslar evini izledim.bence vasat bir film.hele ulaktan sonra çok çok vasat..ve iyi bir sonuç bulamayan ve en sonunda her şeyin hayalden ibaret oluğuna başvurma yöntemi, benim pek sevmediğim bir yöntem...neyse bunlar da geçti.

1 yorum:

  1. hep çalıntı görüntülermiş bunlar..okan gösterdi geçen...bi ressamın resmlerini toplayıp film yapmışlar konu da ztn blndk...tek gzel yani 3D olması

    YanıtlaSil