Geçen ayki sayfa görüntüleme sayısı

13 Ocak 2010 Çarşamba

bugün

çok dertliyim..
ya o kadar çalıştım, ettim hatta millete anlattım..
anasını sattığımın dünyası ne kadar şerefsizin önde gideni..
ders anlattıklarım benden çok aldı hatta ben barajaltı kaldım..
ben de hocaya oğuzhandan domuz girbi ol şarkısını tüm gönlümce ithaf ediyorum..
ayrıca yetmediiiii
bugün beni kıran, döken ne kadar insan varsa onlara da gelsin bu kutsal şarkı..
bugün;
kötü not,
mehmet hocayla son ders,
bozuk hava,
derse girdiğim halde , girmemiş muamelesi yapılması,
sınavların yaklaşıyor oluşu,
kpss, ales,
ya ben bu notu nasıl düzelteceğim korkusu,
gerikezalı mıyım diye sormalar,
kopya çekmemeden duyduğum vicdan azabı,
yine olsam yine çekmem deyip, sonra da salaklığıma kızmam,
sınav, sınav..
böhh, kusacammmm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder