Geçen ayki sayfa görüntüleme sayısı

4 Aralık 2009 Cuma

stajın ilk günü

bugün için 10 gün yapabileceğim tatilimi bir haftaya indirdim.her ne kadar yök artık staj ilgili bir şeyleri kaldırdıysa da bundan bizim tam haberimiz olmadığı için biz yine gidelim dedik...
her birimize birer danışman hoca ayarlandı..gittiğimizde onlarla görüştük ve işi tatlıya bağladık.fakat bunlar olmadan önce ve sonra olanlarla ilgili yazmak sştediklerim var.
ilk olarak hocaların ekmekarası yemeleri çok garibime gitti hatta sağlık lı yaşam felan diye içimden geçirdiysem de öyle değil..bununla beraber f. hoca helva ve ekmek getirdi kendi yedi arkadaşlarına da ikram etti....biz o sıra da bize ikram edilmiş olan kaşarlı simitle çayı içiyorduk...f.hoca işi espiriye vurarak "işte siz de büyüyün öğretmen olun siz de helva yiyeceksiniz" dedi..
öğleden sonraki derse başlarken bir hoca "saat bir dersi olan derse dersi olamayan ense" demesi de bence hoştu..
aslında hocaların bizimle kendi çocukları gibi ilgilenmeleri çok hoştu...kendimi kendi lisemde gibi hissettim...bu arada hocaların neredeyse hepsi bizim okuldan mezun..onun için hoca dedikodusu da yapabiliyoruz:)
okula gelince tahmin ettiğim gibi büyüktü...ugg giyen kızlar bile vardı..ama işin garip tarafı hepsi fotokopi makinesinden çıkmış gibiydi.bu bana şu an garip gelse de belki ben lisedeyken de başkaları benim için böyle düşünüyordu bunu bilemeyeceğim..

hulasa;gelmeme değdi:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder