Geçen ayki sayfa görüntüleme sayısı

3 Aralık 2009 Perşembe

gavırlık diz boyı


ya aşıyorum şu isviçreye valla..şaşıyorum bize...şaıyorum o halde varım zezenin dediği gibi...minareler yasaklandı amaaaaaaaa şöyle bir düşününce referandumla oldu bu iş..yani halk böyle istedi...her ne kadar bizimkiler inanç gibi özgürlerin referanduma gidemeyeceğini bas bas bağırsalarda adamlar paşa paşa gitti %57 ile hayır dediler...benim buna hiç bir diyeceğim yok...isviçre gerçek yüzünü ve çifte standardını gösterdi...bu onların demokrasisi..yani halkın istediğini yapıyorlar..kendi halklarına sınırsız özgürlük, eşitlik, hak, hukuk cart,curt var...ama başkasına gelincee.-nah-neden mi çünkü adamalr mecbur..olayı açıklamadan bide arap-islam dünyasına dönelim...adamalrda ne demokrasi var ne hak ne hukuk..çoğu krallık...hala köhne şeriat kurallarıyla yönetiliyorlar. hee buna karşı değilim ama şeriat dediğin hem güncel olacak hem de sadece halk için değil hak için olacak..bununla beraber kendi ülkemize döndüğümüzde bizim de araplardan geri kalır yanımız yok...yeni yeni bir şeyler konuşulmaya başlandı..devlet şeffaf olmaya başlandı..daha da önemlisi derin devlet kurutulmaya başlandı...


şimdi olaya genel olarak baktığımızda müslüman olan halklar ezilse de büzülse de devlete karşı gelmez..hiç duyulmuş mudur ki bir devrim bir ihtilal..ilk ihtilali bile fransızlar yaptılar özgürlük adına..ve biz hala onların özgürlükçülüklerini taklit ediyoruz...hee sıkıysarefenedum kararını uygulama halk bi isyan eder görürsün ne koltuk kalır ne bişey..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder