Geçen ayki sayfa görüntüleme sayısı

12 Ekim 2009 Pazartesi

^^

Sordum durmadan..duvarlara çarpan sorular bana aynen döndü.hiç izin istemediler benden, ben de vermedim zaten…rüzgardı bazıları..kimisi sert esti, kimisi yumuşak..bazılarını içime çektim duman duman, bazılarınınsa önüne set çektim…erzurumda kar üstünde yatıp yuvarlanmaktı bazen hayalim, bazen bu hayalden bile üşüyorum…halbuki Atatürk ne de güzel uzanmıştı karlara..meğer oranın karı ıslatmazmış insanı..bunu geç öğrendim işte..acı, hem de isot kıvamlı..sol yanağım sol dizimin üstündeyse eğer ve arasıra akan burnumu da dizime siliyorsam iki sebebi olabilir ya soğuk aldım ya da gittikçe kadınlık damarım kabarıyor..sakin ol dedim sana damar!her zamanki gibi ol..bu bir emirdir…çağla niagara gibi..kimine suların rafting heyecanı yaşatırken kimilerini boğsun.öyle boğsun ki onlar bile mutlu olsunlar bu boğumda…suda uçsunlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder