Geçen ayki sayfa görüntüleme sayısı

11 Ekim 2009 Pazar

sirius yıldızı

allamm ya bizim derslere çevre ve din diye bir ders koymuşlar bu da yetmemiş derse felsefe hocasını vermişler...bir de 10 kişilik sınıfa 64 kişiyi sığdırma operasyonu başarılı olamayınca sürü psikolojiyle hocayı takip eden sınıf ahalisi nihayet kısa bir maskeli balodan sonra koltuklarına oturdular...bunlarda biri de nacizane bendim...ilk ders çevre ve din in ne demek olduğunu anlamaya çalışırken hocanın iddalı bir sorusu benim boş boğazlığım yüzünden sınıfın kopmasına sebep oldu..
hoca: sirius yıldızının sizinle bir ilgisi var mı, sizi etkiler mi?
sınıf:??????????????
hoca: sirius yıldızı!!!!!!!!!
ben: şeyyy eğer yükselen burcunuz sirius yıldızıysa ve siz buna inanıyorsanız tabiki...
sınıf: puhaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!
hoca: bu kadar da postmodern olunmaz ki canım
ben: kem küm kim kom!!! şeyy
*****
dersten sonra bütün kızlar: valla asiye bizim de aklımıza geldi ama
ben: eeeee!!!!!!
ben: medeni cesaretimden dolayı kendimi alkışlıyorum.alkış alkış alkış
ben: yuh ya hoca hem konuşun diyo hemi de demediğini bırakmıyo, ben böyle okulun...
içimdeki ses: nalet olsun lan, ne ses çıkarırsın!
**bu fotoğraf da çook hoşuma gitti..http://photomoment.bg/photo/34642

1 yorum:

  1. inanmayacaksın kızım onlara sırf bilemeyince dalga geçmek için soru soruyolar* üstelik cevabımızı da doğru anlamıyolar**

    YanıtlaSil