Geçen ayki sayfa görüntüleme sayısı

3 Ekim 2009 Cumartesi

küredenn


Geçenlerde falcı karıya gittim, istikbalimi öğrenmek için..artık kurduğum hayalleri taşımak ağır geldi..ne de olsa hayal bir umman..bense elli kiloluk bir adem kızıyım..ev garipti, kokusu da…gözlerimi kapadım..ağzımdan ana adım, baba adım nasıl dökülüverdi anlamadım…yıldız nameye baktıktan sonra yaşlı falcı karı küreyi eline aldı..sihirli küre döndü, döndü.yıldızlar kaydı..her kayan yıldız bir ademmiş hayatımda, rüzgar gibi geçen..daha fazla dayanamadım..gözlerimi açtım, küreyi kırdım..güzel bir yıldız buldum ve yanıma oturttum, eşim dostum, canım olsun diye

3 yorum:

  1. şahane..ne okuyosn sen bu ara :)

    YanıtlaSil
  2. elif şafak rüzgarı sardı beni, beniii,beniiii

    YanıtlaSil
  3. hehe dumanlı dumanlı oy bizim eller o zaman :p

    YanıtlaSil