Geçen ayki sayfa görüntüleme sayısı

7 Ekim 2009 Çarşamba

istanbul, timeless city

evet, son sınıfın ilk günlerindeyim,,, bu heyecan verdiği kadar zor da bir durum...ne olacağım(ız)belli değil..ister istemez tedirgin oluyoruz.. ..nasreddin hocanın göle maya çalması gibi "ya tutarsa" deyip önümüze gelen bütün fırsatları değerlendireceğiz..hadi bakalım....
bu fotoğrafı da eminönünde eski bir handa çekmiştim...bugün yurdagül hoca konuşurken kendisi için istanbulu anlattı...ne kadar istanbulu sevdiğini, salacakta çay içmenin tadını yurtdışından gelen teklifleri reddetmeye yettiği anlattı...
düşündüm ya ben ne kadar seviyorum istanbulu...dün ilk defa kız kulesini görmeden geldim eve...halbuki her zaman onun yanından geçer, "seni özlemişim kız" ya da "lanettt, yine mi sen" derdim.ama bu sefer öyle olmadı..bu biraz içimi burktu..yine de seviyorum ama çok çok değil..e çok:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder