Geçen ayki sayfa görüntüleme sayısı

5 Eylül 2009 Cumartesi

bu sefer trabzona...

derme-çatma..
bu dedemin evinin girişinde olan bir çeşit muska...

bizim kiwileeerrr


işte bu """kırıldım""" fotoğrafımm.

yarın yine yolcudur abbas bağlasan durmaz hesabı ben yollardayımm. bir mekan değişikliği daha...bana şans getirmesini, daha zinde olmayı ve bir şeylerin kıymetini daha iyi bilmeyi diliyorum...yolum açık olsun...ama bu sefere çıkarken iyi bir fotoğraf makinemin olmasını daha bir çok istedim...sanırım her şeye artık fotoğraf gözüyle bakıyorum..."hımmm şu masadan ne çıkar acaba..hangi kadrajla bakim falan"oldu artık bir çok şey...sonra sıradan bir fotoğraf gördüğümde ona farklı bir isim verip dehşet zekamı ortaya koyabileceğim fotoğraflar hayal ediyorumm...

ve o hayaller suya düştü.. hamsi onları yedi...yandı bitti kül oldu..........ama herşey bitmedi...kısa bir süre sonra iyi bir makine almayı cidden düşünüyorum, şimdiden araştırmaya bile başladım...

*beni takip eden herkese yolda dua edicimm, aç karnına:) inşallah kabul olur...yani bu sen oluyorsun zeynep...bayramda görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder