Geçen ayki sayfa görüntüleme sayısı

23 Ağustos 2009 Pazar

photoshop


photoshop benim için ne mi? fotoğrafta vazgeçemeyeceğim bir şey..her ne kadar ingilizce olduğundan bütün programlar tam manasıyla kullanamasam da elimden geldiği kadar karıştırıyorum bu programları...bilgisyarımda iki tane photoshop programı var..zaten ondan bayağı ağrlaştı ya neyse...bir tanesi photobie, diğeri adobe photoshop cs3..iki programı das tam manasyla kullanamadığım için birinde yapamadıklarımı diğerimnde yapıyorum..gayet zevkli de..bir fotoğrafı bin şekle sokabilme ihtimalim var..




bu aralarda -polar- işlemine el attım..hep fotokritikde görüyordum ama nasıl olduğunu anlamıyordum..aslında başta makinenin özlliğidir diye düşünmüştüm ama geçenlerde yine "shoplar"ken polar diye bir bölüm gördüm...ve hemen atladım ve ortaya güzel şeyler çıktı




:):):)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder