Geçen ayki sayfa görüntüleme sayısı

23 Ağustos 2009 Pazar

sitede grev var :)




uzun zamandır fotokritiğe takılmıyordum..çünkü makinem bozuk..her neyse geçenlerde arşivden bir tane yükleyeyim dedim.. eee fotoğraf yükleyince de devamlı siteye bakmak zorunda hissediyorum kendimi birisi bir şey yazdı mı diye...genelde hüsrana uğruyorum ama önemli değil..ben öyle millete eleştiri yazıp bana dönmelerini isteyecek kadar pişkin değilim yaa..




her neyse benim favori fotoğrafçılarım da fotoğraf yükleyince mailime geliyor..ve böylece hemen onlara eleştiri yazabiliyorum..bu gün de böyle oldu ..sitede tanıştığım nadir insanlardan olan hatice hacam da fotoğraf yüklemiş.ben de hemen siteyi açıp baktım...güzel bir fotoğraf beklerken siteye protesto vardı fotoğrafta...gerçekten de sitenin yenilenmesiyle beraber kullanışsız bir hale geldi ama insanlar devamlı üretiyorlar bunun üzerinden...bas bas bağırıyorlar fotoğraflarla...haklı tepkilerini çok değişik fotoğraflarla dile getiriyorlar...resmen site grev yapıyor..işin güzel yönü eğer pro üye değilseniz siteye ya üç günde bir foto yükleyeceksiniz yada eleştirilerinizden aldığınız 25 artı puanla yeni foto yükleyebiliyorsunuz... böylece üyeler devamlı eleştiri fotolarını yüklüyorlar, birbirlerine olumlu eleştiri yapıyorlar, tekrar tekrak yüklüyorlar..


vaayy bee,,, vayy bee....diyorum içimden




daha ne olsun..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder