Geçen ayki sayfa görüntüleme sayısı

23 Ağustos 2009 Pazar

hayatımızdaki "STARS"














































geçende popstar alaturkayı izliyorum.o program da türban açılımı yapıp ilk kez türbanlı bir bayanı yarışmacı ekranlara çıkardı..ve bu oradaki jüri üyeleri ve sseyirciler tarafından genel kabul gördü..ben ise çağulculık bakımından kapalı bayanların her alanda olmasını savunmakla beraber kadının\kızın kendine yazık ettiği görüşündeyim..her neyse bu onun sorunu...

sonra bir de düşündüm ki hayatımızda ne kadar "star" var. sorsalar iki tane yıldız ismi sayamayız..büyük ayı, küçük ayı,kutup yıldızı,zuhal yıldızı,güneş ve on iki burç dışında benim sayabileceğim bir yıldız yok malesef..aslında buna pek de ilgim yok...
bununla beraber "star" sıfatıyla sıfatlanan bir çok şey günlük hayatımıza girdi...

+converse allstar, adidas süperstar sadece ayakkabıda..ah ahh o mürdüm rengi coverse de hala gözüm var ya neyse...bununla beraber zeynebin beğendiğini beyaz one star da fena sayılmaz.
+gittikçe gençeleşen süperstarımız ajda pekkan ve megastar tarkan da unutulmamalı..ne de olsa hepimiz tarkanın (0-şimdiki yaşına kadar) özel hayatını ayrıntılarıyla biliyoruz.malesef..
+ benim vazgeçemediğim o ıslak tadıyla tabi ki coco star,lezzetli anlar
+ülkerin çıkarttığı ama benim pek sevmediğim meyveli sütlü şekerler;stars
+herkesin beğenerek izlediği ama benim bilim kurgu filmleriyle aram olmadığı için zerresini izlemediğim star wars
+vee bin dereden su getirsem arınamazsın diyen yyyyyyyyyıııııııııldız tilbe...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder