Geçen ayki sayfa görüntüleme sayısı

24 Temmuz 2009 Cuma

YÜZLEŞME(ME)

varyaaaaa sen tam halil hocanın gazıyla dol git okula üç tane yaşını başını almış profesöre bir soru sorduğumuzda olaydan sıvışıp,bunlara ne gerek var demeleri acı biber yiyip burnundan,kulaklarından ateş çıkan insanlara döndürdü beni...bu ne yaw..bu ne bohem hayat...okulun bahçesi ne güzel di mi? kaynatmak ne güzel di mi? aslımız elden gidiyor buna bir şey denmiyor bir de verilen emeğe bir ton laf....heeee...olmaz böyle şey...



ben de bu tavırlarımla bir iki ay sonra okulda istenmeyen mahlukat olup çıkacağım iyi mi?neyse bir deniz de ben olurum çok mu:)varyaa hep bunlar zamanında hocaları karşısında eziliyor acısını biz çekiyoruz ha....yarın öbür gün ben de hoca olursam ben de acımayacam..dalga geçecem herkesle..bilemediğimde de önemsemeyecem..idealist öğrenci yetiştirmeyecem...nasılsa biz rüzgar önünda savrulan yaprağız di mi?otuz biz..samanız biz?biz var yaa bizz...biz bu kafayla düzelemeyiz....nalet..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder