Geçen ayki sayfa görüntüleme sayısı

24 Temmuz 2009 Cuma

FANA











































evet uzun süren derslerden sonra nihayet film izleyebildik.

aslında hint filmi deyince oynak şeyler akla gelmiyor değil.neyse biraz eğlenceli olsun deyüp başladık.başka tam tahmin ettiğim gibiydi..ama daha sonra gayet realist bir tutumla keşmir sorununa el atmış yönetmen..meğer baş rol oyuncusu tom henks abenzeyen aaamir khan teröristmiş..annem annemm..hani anlatılmaz yaşanır derler ya bu da öyle bir şey...çok acımtırak olduk yaa..adam sonunda öldü..karısını öldürmeye kıyamadı ama karısı onu öldürdü..kalleş karı..
yanda da zorla movie makerdan kestiğim fotoğraflar en sevdiğim sahnelere ait...kendimi biraz feminist buldu.genelde erkeğin ağladığı sahneleri seçmişim....:D:D:Dneyse burada tekrar eve dönüyo adam işte..kadın da 7 yıl sonra ona kavuşuyor ama mücahit rehan iş baı yapmak zorunda olduğu için tam evdena ayrılmışken karların üstünde onu yakalıyo bir osmanlı yapıştırıyor.nası beni terkedersin diyor.o sırada bir çığ düşüyor felan..tabi çığı ben ekledim ama neyse....sonra sarılıyorlar felan filan...
filmden etkilendim neden çünkü uzun zamandır gerçek hayattaydım...anladım ki böyle şeyler yavaş yavaş gerçekleşmeli yoksa kısa süreli şok yapıyorrrr....:)bu arada aamir khan da bollywoodun heralde tom hans i...zannımca...
hatice değil de gelelim neticeye..adam ölüyo...keşmir kurtulmuyor..hala da öyle...ah ah ben bu filmi yazsaydım en azından keşmiri kurtarırdım, promosyon olarak da adamı.herkes sonsuza kadar mutlu olurdu.
bu arada unutulmaz replik:SENİ REHANIN SEVDĞİNDEN ÇOK SEVİYORUM.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder