Geçen ayki sayfa görüntüleme sayısı

24 Temmuz 2009 Cuma

ben de öyle olmak istiyorummmmmmmmmmmmmmmm


ya yok böyle bir şey..derya derya..derya kuzusu buu..tamam fazla abarttım..ben de mehmet toprak gibi olmak istiyorum yaa.. yaa bir şey geçince ona bir şiir ilave etmek..derse bir film, bir kitapla ilham getirmek..allah allah....ne süper birşeysin sen yaww..galiba yine abartıyorum...aman be ben de cambridge de okusam birileri de beni örnek alsın isterdim tabi...bununla beraber abartılmak da isterdim ammaaa ne demiş büyükler olgun buğdayın başı çökermiş...işte benim darb ı mesellerim de bu kadar.. bir başak üstünden ..halbuki o, halbuki o...bir sağdan bir soldan...bir batıdan bir doğudan alıp bize sunuyor..dediği kitapları okummam lazım..çok çalışmam lazım...ama burda da öyle bir tip yok yaaaww.şu usb lerin beyne takılanlarından istiyorummm...bilim adamlarına sesleniyorum burdannn..yapın şunu bir an önce.....yanlız ben bu hocayla içinde yatan bir kelam canavarını keşfettimm..iyi mi kötü mü şimdilik bilemiyorum...ama buğday gibi olmak istediğim kesinn..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder