Geçen ayki sayfa görüntüleme sayısı

11 Haziran 2013 Salı

sağa mı kaldı

son günlerdeki olaylar artık bir izleyici olan beni bile rahatsız etmeye başladı.. televizyona baktıkça midem bulanıyor. her kanalda gezi parkı her haberde protestolar, polisler vs. herkes ne düşünürse düşünsün de birbirine zarar vermeden olsun bu.

geçenlerde canım sıkıldı da film izleyeyim dedim. uzun zamandır arşivde olan boş ev(bin jip) gözüme çarptı. amaaan sıkılrsam izlemem gibi içimden geçen seslere bıraktım kendimi. atlaya zıplaya izledim. zaten filmin içinde konuşma denen birşey yok. yine de sözlerle ifade edilemeyecek milyonlarca şey anlatıldı filmde.güzeldi. daha güzeli ise filmde geçen şarkıydı benim gözümde.. allahın korelisi filminde çok güzel bir arapça şarkıya yer verdi ve filmde konuşma olmayınca şarkı bi hayli öne çıktı. ve hemen çok bilmiş google'a yazdım filmin ismini bir de music yazdım kenarına. yanılmamıştım. o geceyi natacha atlas'la geçirdim diyebilirim. bir çok şarkısını dinledim..

ertesi günlerde -kendimi bildiğimden- ben bu kadını unuturum zamanla bari facebooktan beğeneyim de ara sıra şarkılarını dinlerim, dedim. yine içimden. sayfayı beğendim. buraya kadar her şey normal. hatta bu paragrafın belki en üstteki paragrafla hiç ilgisi yok. sayfayı incelemeye başladım. ve de natacha atlas'ın gezi parkı eylemcilerine destek verdiği ingilizce mesajı gördüm. alttaki yorumlara baktım. ı love you natacha felan fisman yazmış türkler. zaten biz yüzyıllardır türklerde olan natacha sevgisini biliyorduk da yine içimden sağa mı kaldı nataşaa, sağa mı kaldı demek geçti..sayfayı beğenmeyi geri aldım ve sessizce geri döndüm.
http://www.youtube.com/watch?v=FxvPx3pcbtw

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder