Geçen ayki sayfa görüntüleme sayısı

5 Ağustos 2012 Pazar

oruçlu kedi

şu mübarek ramazan günlerinde neler yapıyoruz bakalım? kimse kendini kandırmasın, 7/24 kur'an okunmuyor, sohbet dinlenmiyor, hacca gidilmiyor, zekat verilmiyor, hele tez hiç yazılmıyor. evet, mehmet ali hoca'nın fotoğrafını masaüstüm yaptım ama öyle çok da işe yaramadı, sadece daha az internete giriyorum, fakat daha fazla tv izliyorum. yani isteyerek değil. birden kendimi o koltukta buluyorum, genelde 90 dereceyle başlayan oturma poziyorum dakikalar geçtikçe genişliyor ve ben 180 derecede olayı bitiyorum.  kendimi öyle tv ye de vermiyorum, kanal gezmek bile zevk. yani bu nasıl bişeydir bilmiyorum, bilgisayarımda milyonlarca güzel film var ama ben kanal geziyorum ve bundan zevk alıyorum. tövbe estağfirullah. ama var yaaa, arada çok güzel şeyler de öğreniyorum ha, aslında bilinçli kullanınca- herkes böyle söylüyor ama- çok güzel, ama nasıl bilinçli kullanacaksın - hani güzel kelimeler satır arasına gizlidir ya, güzel şeylerde kanal aralarında gibi-bi de o var! neyse ya, sen en iyisi bunlara bak, dünyada bir ilkmiş.

bu arada şunu farkettim, -bunu da tv de psikolog konuşurken farkettim- kendim için yaptığım bir şey yok!
kendim için bişeyler yapmam lazım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder