Geçen ayki sayfa görüntüleme sayısı

1 Nisan 2012 Pazar

güzel yalanlar..


lisedeyken hocam şöyle demişti: bana öyle bir yalan söyleyin ki doğruluğu ömür boyu sürsün..
yalan söylemek kötü gerçekten, hem de çok akıllı olmak alzım ki devamı gelsin, çuvallamayasın ama büyük günahlardan biri de...
ama bu film o kadar mutlu etti ki beni, içim bi hoş oldu..
ne rahat filmdir audrey tautou'nun filmleri..bahar yeli gibi.. büyük bir kupa çayın yanında bir dilim browni gibi..


mektup yazmak ne güzeldir.. eskiden vardı öyle şeyler.. şimdilerde ise.. herkes biliyor şimdilerde ne olduğunu..ben mektup yazmak istiyorum iğrenç yazımla.. zarfı yalamak.. heyecanlanmak felan filan.. sevgili blog..

2 yorum:

  1. hangi filmdi bu? izlemedim galiba, izlemeliyim muhakkak :)

    YanıtlaSil
  2. beautiful lies, 2010.
    izlemediysen izlemelisin, tipik fransız filmi, rahat, geniş. :)

    YanıtlaSil