Geçen ayki sayfa görüntüleme sayısı

17 Mart 2012 Cumartesi

X işte


1. sırada rüya bahsi var.
G: geçende tubayı rüyamda gördüm, hamile olarak. bunun üzerine onu aradım, konuştuk.
E: inanmıyorum ya, gerçekten G abla sen harikasın! valla, çıktı rüyan. ben de buraya atanmadan önce seyid ahmed türbesini rüyamda gördüm. buraya daha önce gelmemiştim bile.. işte iyi bi insanın ben..
R: ben rüya görmüyorum ya..
X: hıh.. ben rüya görürüm ama söylemem...
G,R,E: woooaa

2. sırada istiklal marşının kabulünü gösteren tiyatro üzerine konuşmalar var.
X: ben ne tiyatrolar gördüm, bu ne ya. bizim çocuklar daha iyi oynar.
S: olsun yaw, daha ne olacak.
E: evet, ankaraya fkm gelmişti, ben gitmiştim, çok güzeldi..
X: fkm, haa. nurcuların tiyatrosu. menan cinleri, çanakkale mahşeri felan filan.
E: evet, evet, çok güzeldi..
X: ben gitmedim, ama biliyorum güzel değildi. hem herkesin gittiği oyuna ben gitmem ki.

3. sırada gururlanma insanoğlu söylemi var.
T: benden bu kadar şey beklemezdin di mi, hadi doğru söyle, hadi hadi, hadi..
X: ne yaptın ki, her şey hazır :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder