Geçen ayki sayfa görüntüleme sayısı

15 Şubat 2012 Çarşamba

beni bu kar tatilleri mahvetti. ı am sorry, ı dont love you


Küresel ısınma var, var dediler havaları nazar ettiler. Yok böyle kar-kıyamet. 15 günlük ara tatil tatil oldu bir ay. İnsan uzaktan bakınca bunun çok güzel olduğunu düşünebilir ama bu sefer çok fazla geldi bana ve dayanamadım artık. Evet, kore dizisi izledim.


İyi ki çok dizi izlemiyorum derken geçenlerde içtiğim çayın etkisiyle mi ne uyku tutmadı, zaten yarın da iş yok. İçimden bi ses ne duruyorsun film işlesene dedi. Ben de içimdeki sese semiğna ve etağna dedim. uykum gelsin diye ağır parçalar seçmedim değil. Tarkovsky'nin ilk filmi olan killers'ı izledim.-Zeynep hoca olsa benimle gurur duyardı- Ama yine uyku yok. Daha sonra harddiskimi bi karıştırdım. arkadaşımın şiddetle tavsiye ettiği ve benim hep ötelediğim "ı ama sorry ı love you" adlı diziyi gördüm. 16 bölümdü, çok masum görünüyordu. Zaten biçok arkadaşım buraya koyduğum fotoğrafı profil resmi bile yapmıştı. her ne kadar bu fotoğrafların altına Virüs bulaşmış, yavaş yavaş yayılıyor :) yazmış olsa da.Hem milyonlarca insan bu dizileri izliyordu.Demek ben de izleyebilirdim. Kardeşim o kadar sardı ki 2. dili Arapça olmasına rağmen Korece daha iyi biliyor. İzledim, sabah ezanı okundu, bizimkileri namaza kaldımdım, şarşırdılar, namaz kıldım, izledim, saat 7 oldu, izledim saat 8 oldu. Sonrasını hatırlamıyorum. Uyuyakalmışım. Neticede hedefine ulaşan bir yol izlediğim gerçeği görmezden gelinemez. 6 bölümü de uyanınca izledim. Aslında dizi çok güzel değil, sürükleyici de değil. Dizi işte. İnsan başlayınca bırakamıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder