Geçen ayki sayfa görüntüleme sayısı

17 Kasım 2011 Perşembe

arkasından konuşurum..


Vizyona yeni bir film girecekmiş 'Mavi Pansiyon' diye. Yekta Kopan'ın programında izledim. Film aşk filmi imiş. zaten çok farklı filmler görmüyoruz. filmi izlemedim ama nedense kendimde filmle ilgili konuşma hakkı buluyorum...her sene bu tür filmler vizyona giriyor. Örneğin; İncir Reçeli( ben de incir reçelini severim), Aşk Tesadüfleri Sever ( bugün fıkıh dersinde bu filmden bahsettim, hiçbiri izlememiş, olayı organ nakline bağladım), Başka Dilde Aşk( ki bununla ilgili bir yazım vardı), Issız Adam( ki bu filmlerin piridir bence), Ya Sonra( ya en sonra), Romantik Komedi( romantik olmayan komedi, orada sadece bi adam vardı, Okan da çıkan, bi o komik ve romantikti), Aşk Tutulması( totem,totem), Büşra( tesettür ötesi), Gora, Arog vs. bu liste uzar gider.

Uzatmayacağım.. Diyeceğim o ki... Bunlar hep aynı filmler. Her sene bunların isimleri değişiyor, mekanları değişiyor. Ama bunlar hep içiyorlar, hep sevişiyorlar, hep aldatıyorlar, hep acı çekiyorlar, hep sonunda mutlu oluyorlar... Bu biz değiliz.

Çekeceksin Atmeydanı'ndaki kafelerin çatışmasını, Beyrut'u, Lübnan'ı, Sarıkamış İmam-Hatip öğretmenlerinin iç içe geçmiş hayatlarını, oooo öğretmenler arasında ne ekşın olur kimse tahmin edemez. Çocuklarda ne malzeme var. Felan filan. Uzattım galiba.

**Celal Tan ve ailesi gelse de gitsek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder