Geçen ayki sayfa görüntüleme sayısı

10 Haziran 2011 Cuma

hüznüne sevda!!


yaz geldi, okul bitti
şunu anladım ki öğrenciler okulun süsü,çiçeği,böceği
şimdi okul o kadar sessiz ki...

bu sessizlik içinde öğretmen arkadaşlarla normalde edemediğimiz muhabbetler dönüyor havada. bu işlerde yeni olduğumdan birileri yapsın, olayı çözsün sonra ben yaparım mantığından hareketle yapacağım her şeyi haftaya bıraktım.

güzel bir hava, rüzgar ve müdür beyle yapılan saatlerce konuşma..
hatta konuşma esnasında birbiri ardına yakılan sigaralar..
edebiyat...
******
Ben hayata yaşamaktan kaçarken tutuldum Sevgili
Bir intihara koşar gibi kabullendim hayatı.
İnadına ve isyanla yaşadım,
Ölümler çağırmaktan kısıldı sesim,
Beter oldum.
Yaşadım.
Kapanmış bir yarayı dürteler gibi yaşadım.
Tutup yine de sevişsem seni, intiharım olan yaşamakta
Aşkın panzehrinin olmayışındandır.
Benim hayatım kaybedişler üzerine kurulmuştur Sevgili
Eni sonu malum bir cinayetin masum ve meçhul bir maktulüyüm ben
Ben seni yaraya tuz basar gibi, bütün vuslatları yıkarak sevdim
Ben seni sadece sevdim.
Dedim sana. Aşk gibi hüznün de sebebi yoktur Sevgili, tutamağı vardır sadece
Ben şehirleri nemli bodrum katlarının kaldırım hizası pencerelerinden tanıdım
Yokolmuş zamanlar ve imkansız mekanlar gibidir benim sevgim
Bu yüzden büyük umutlarım olmadı, olamaz benim.
Biliyorum. Senin gülüşün benim baharımdır.
Ne ki bodrum katlarının kör odalarında aslolan hüzündür Sevgili
Ben seni hüznüne sevdim Sevgili. Ben seni sadece sevdim.
Biliyorum. Senin gülüşün benim baharımdır.
Oysa benim adım gurbetlere yazılmış, yüreğime hüzün düşürülmüştür.
Eylül yorgunu saçlarımla en güzel hüzünleri ben yaşarım.
Ben seni gerekçesiz ve neticesizsevdim.
Ve nasıl sevmişsem seni böyle dolu dizgin, ulu orta
Öylece hüzne belenmişim işte
Bazı acılar vardır, tütün gibi işler adamın ciğerine, aşk gibi, yaşamak gibi.
Sevgili
Sevmişsem seni
Ve yaşıyorsam hala
Tütün çekiyorsam gecenin bir vakti
Demli bir hüzne çatmışım belle
Dedim sana
Aşk gibi hüznün de sebebi yoktur Sevgili, tutamağı vardır sadece.
MUHAMMED VAROL ÖZTÜRK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder