Geçen ayki sayfa görüntüleme sayısı

12 Haziran 2011 Pazar

bence oy vermek evlenmek gibidir.


*mantıklı olmak lazım bu işlerde.


bizim aile yine ikiye bölündü. ben yine kararsızdım her zamanki gibi. babamla konuştuk sabah. hangi partiye verdiğini sorunca söylemedi. teşekkürler babacım! bizlere güvendiğin için ve bizleri böyle yetiştirdiğin için. biliyorum bu sözlerimle belki 15 yaşında bi çocuğun konuşmasını yapıyorum ama hiç umurumda değil.



nihayetinde AKP yine birinci oldu. hayırlı olsun inşallah.. allah en güzel şekilde hizmet etmeyi nasip etsin. bir an önce şu sivil anayasa çıksın. diken üstünde durmak istemiyorum artık!



en güzeliyse bangır bangır bağıran adamlar etrafta olmayacak artık, üsküdar daha yaşanabilir bir yer olacak, çiftlik caddesi bile, hatta ladik bile.



bir başka en güzeli insanlar bu yüzden birbirlerine kızmayacaklar, küsmeyecekler. seçim bitti tekfir bitti. hz. Peygamber müslümanların böylesine bölündüğünü görseydi herkesi sıra dayağına çekerdi.





bugün çiflikte gezerken iki adam konuşuyordu(şimdi düşünüyorum da):



- chp kazanırsa atarız iki duble?



-ooo atarız tabi, başka ne zaman atacaz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder