Geçen ayki sayfa görüntüleme sayısı

20 Mayıs 2011 Cuma

küçük iskenderden büyük inciler


mesela çok haklı:

"..bazı aşklar bitmesi için yaşanır.
Bazı
doğum günleri kötü geçer.
Bazı romeolar julietleri iplemez...
Boşver
... Kim aşktan Ölmüş ki !"

uuuu çok ağır, yaralar, depresyona sokar:
"ben burdaki ateşi ordaki buz için yaktım!"


acı, çok acı, küçük acı biberler halt etmiş yanında. öldürmez, süründürür:
”önceleri hatayı hep kendimde bulurdum… “az geçtim” kalbinden…! derdim hep… söyleyemedim sevdiğimi diye ağlardım geceleri…
ama senin bir başkası için yandığını gördüm ya…
“az geçtim” demiyorum artık… bir harf daha ekledim acım diner belki diye…
artık ” vazgeçtim…”


kışkırtıcı..kış! kış!!:
”o kadar hoşsunuz ki, sizinle uygunsuz bir pozisyonda yakalanmak isterdim..”


anarşizim kokuyor.. koku fena değil:
”kendini bir bok sananlarla aynı kanalizasyonda olmak zor.”


buna katılıyorum, gülmekten:)
"Bana 'benden iyisini bulamazsın' diyen sevgilim: Ne gemiler yaktım ben, kıçı kırık bir sandalın lafı mı olur.."

bu adama sigara yakışıyor yaw.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder