Geçen ayki sayfa görüntüleme sayısı

27 Mart 2010 Cumartesi

pek çok şeyyy var olup biten..

bilge karasu nun kılavuz u okudum, hakikaten postmodernmiş...bir şey anlamadım, belki de sadece otobüste okuduğum içindir. şimdi de ismail kara nın şeyh efendinin rüyasındaki türkiye yi okuyorum, girişi çok ilginçti, gelişmesi de öyle...


dün rüyada da olsa italya ya gittim..güzeldi ve bol maceralı, yazmayacağım..bakalım neler olacak, hayırlara vesile olur inş..

bugün gitmediğim yer kalmadı, yazmayacağım, biraz tembelim galiba ama zaten önemli de değil.. :) sadece şunu söyleyeyim bisav daki m.ali hocanın konuşması harikaydı ve bir çok şey öğrendim..dünyada ne dallaslar dönüyor da haberim(iz) yok..

bir kaç gündür amerikada yaşamanın nasıl bir şey olabileceğini düşünüyorum. ve aklıma ilk gelen tuvalet oluyor. büşra yurtdışında alfranga tuvalet yok diyor. benim de aklıma gelen ilk fikir güzel bir köpek almak oldu :)

bol bol ayşegül aldinç dinliyorum, bu aralar beni anlayan en çok o!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder