Geçen ayki sayfa görüntüleme sayısı

20 Mart 2010 Cumartesi

orda bir tarık tufan var uzakta...

dün...
sağır erkekler, ıssız limanlar; başka dilde aşk
iyiki sinemada gitmemişim bu filme..bu ne ya valla anlamış değilim. tanışıyolar sonra beraber oluyorlar vesaire vesaire. bunlar gerçek olsa da kabul etmek istemiyorum. onun için iyi sinemaya gitmemişim, mis gibi internetten izledim. filmin sadece konusu güzel bir de erkek oyuncu harika oynamış; mert turak... kendini paraladı garibim film boyunca. bunun dışında zaten o başroldeki kızı sevmiyorum ezelden beri, galiba benim boşroldeki kızlara karşı bir gıcıklığım var.tammuzda daki kıza da sinir olmuştum. dedim ya sadece konu güzel diye, başka bir bağlam yok.tanışıyorlar ve olay bitiyor gibi.. zaman kaybından başka bir şey değil..fatih akın izlemeye devam....!

bugün
tarık tufan ile söyleşiye katılıldık. aslında sadece tarık tufan demek diğerlerine haksızlık olur. bülent akyürek, yıldız ramazanoğlu, ali ayçil de vardı. sözcük-anlam üzerinde durdular..bu entellerin bir sorunu var o da bu. bunu zeynep hocanın dersinde de farkediyorum. o da kelimeler üzerinde çok duruyor. ben de bundan çok rahatsız oluyorum çünkü ben çoğu kez düşündmeden konuşurum.. birinin dediğim bir şeyi çevirip bana karşı söylemesi çok iğrenç..burdan da farkettim ki hiç cedelci değilim.. hatta sabah evi süpürürken düşünüyorum da zeynep hoca evde witgenştayn dan bahsetmesi eve iş götürmesi gibi bir şey :) düşündüğüm şeye bak ya...

bütün bunlar çok sarmadı beni, bir de 3 yıl kaldığım yurdun önünde yapılan inşaat, orada yaşadıklarımı hatırlayınca hüzünlendim..sonra da yurttan merveyle karşılaştık..konuştuk, konuştuk.. milleti rahatsız edesiye konuştuk, koptuk arkada.. hatta merveye şimdi millet bize dönecek, kıblenin yer değiştirmesi gibi dedim, yine koptuk..

sonra sahile indik, ilk defa bohek çektim, çok mutluyum, anladım olayı ve hiç zor değilmiş be, önemli olan hız...sevindirik oldummmmmm..

4 yorum:

  1. yaaaaaaaaaaaaaaaa yaaa yaaa ben gidemedim dün tarık tufan a of offff cyesileri dükana gtmekten nefret ediyorum ay sonu kapanıyo gerçi bi yandan üzücü de olsa benm için iyi bi durum bu :) witgenştaynı ilk meksika sınırında duymuştum ben selahattn ysf pek sever:p bülent akyürek mi onun da geelceğini bilmiyodum vay vay eğlenceli olmuştur kesin...bu aralar benm yapmak istedğim her şeyi yapıyosun asii ne iş :D bu arada mert turak değil mert fırat,ben çok beğenmştm başka dilde aşk.ı sinemada izledm üstelk hiç pişman dğeilim :D

    YanıtlaSil
  2. ya boş ver canım ya, zaten yüz saatte konuşuyo, benim canım çok sıkıldı..seninle de sosyalleşiriz sorun değil..
    witgenştayn çok düşünceli bir insan anladığım kadarıyla:)
    senin yapmak istediklerini yapıyorsam takılıver bana, zor değil..:)

    mert turak/fırak her neyse.. ama çocuk aşkta hiç turak değil da turmak yok yola tevam der gibi..ben sevmedim valla aynı gavur filmleri gibi olmuş..tarz meselesii tabii..

    YanıtlaSil
  3. yapabilirz artık sanırım çünkü bu ayın sonunda tükan kapanıyo dolayısıyla ctesi öğleden snram boş oluyo...çok sinir oldum ya haftasonu zaten çabuk geçiyo hiç bşi yapmayınca daha çabuk geçiyo..hayatımı anlamlandırmam lazım :p

    YanıtlaSil