Geçen ayki sayfa görüntüleme sayısı

23 Şubat 2010 Salı

Sonbahar kaç şiire kaç resme kaç filme konu olmuştur? saysam sayamam, belki bir tane bile söyleyemem ama her insanın sonbaharı vardır illaki bu orta yaş dönemi değildir. insan da sene gibi sürekli değişir ve dönüşür. Yazı olur, baharı olur…üzüldüğünde yağmur vurur yanaklarına.. ya birini kaybetmişsindir üşüyorsundur yapraklarını döken ağaç gibi ya da hoyrat bir rüzgar derin bir darbe vurmuştur sana. Etkisi uzun zaman üzerinden kalkmaz…o zaman göçmek lazım gelir kuş gibi güneylere kuzeydeysen, hava değişikliği iyi gelir..bazen de bazı bünyelere kötü gelir…yeni insanlar yeni mekanlar yeni kavramlar bana çok uzak ama belki sana yakındır yani ben alışkanlıkları olan biriyim…vapurda bile her seferde hep oturduğum yerde oturmaya dikkat ederim, evde hep aynı kanepede hatta yurtta aynı tuvalete gitmeye. Belki sen farklısındır , farklı olsan iyi olur çünkü benim gibilerin sonbaharı uzun sürer dönenceler üzerindeki gibi..sen sen ol ekvator ol, hep yağış al ama mutluluk gözyaşları olsun bunlar benim gibi olma, değişmeyi de bil, alışmayı da…çünkü ben çok acı çektim böyle olmaktan..sana öyle diyorsam hemen de bukalemunlaşma, hemen de alışma biraz bekle hemen değişmek de iyi değildir zannımca yoksa insanlığını kaybedersin böyle, böyle..acı çekmeyi de bilmelisin bazen, kendine acı çektirmeyi de…ömür çok mevsimli olmalıdır bence hep kış olmamalı hayat ya da hep yaz…üç dört mevsim olmalı hayat…ben en çok yağmuru severim..benim hayatımda en çok ilkbahar ve sonbahar olmalı…seninkinde de olsa iyi olur ya beni anlaman için! yine de sen bilirsin. bazen renklilik iyidir fakat muson yağmuru da istemez…Bangladeşli arkadaşım orada yedi iklim yaşandığını söylemişti bu da çok renkli hayat bana göre, bana göre değil yani… sana göreyse oraya git, benden tavsiye. Ama eminim zorlanacaksın buradan sonra…ne mutlu bengladeşte yaşayanlara, yaşayabilenlere…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder