Geçen ayki sayfa görüntüleme sayısı

17 Ocak 2010 Pazar

yağmur ve diğerleri

neden bilmiyorum yağmuru seviyorum ve yağmura dair ne varsa. belki yengeç burcu olmamdan kaynaklanıyor bu..neden kaynaklanıyorsa kaynaklansın bunu seviyorum.her zaman dediğim gibi yağmura altında ıslanmak ve bundan zevk almak insanca bir eylemdir.
bugüne değer katan bir çok şey var, yağmurla başlayan ve yağmurla biten...
önce tiyatro yoluna adanan ıslanmalar, trafiğe inat yürümeler yağmur eşliğinde.
yağmur sesi dikkatle dinleyince her sesten daha güzeldir, onun için diğer sesleri dinlemedim ya girdapta gitti o sesler, diğer seslere karışıp...güzeldi ve özgür.
intiharın genel provası aslında çok merak etmediğim fakat bennu yıldırımların sahne performansını merak ettiğim için gitmem gereken bir oyundu..her ne kadar en arkada olsam ve bu merak ettiğim sahne performansını tam göremesem de değdi diyorum, başka bir şey demiyorum. en azından güldüm ve finalini beğendim..benim tarzım..direk bitmiyor, bir sürpriz bir heyecan var.ışık oyunlarına da bayıldım...
verilemek istenen mesaj kurt neden oy yemez sorusunun cevabıydı....mehmet hocanın sordu köpek neden kuyruğunu sallar sorusuyla bunu birleştirirsek bu aralar baya zoolojik terminoloji kullanıyoruz diyebilirim..
ve çıkışta yine yağmur...daha soğuk ve sıcak bir şey olabilir mi?
ve çalışmam gereken dersten bir cüz: her mal kendi pazarında satılır...
yetmediyse yeni keşfim oğuz aksaç..http://fizy.com/s/10301p
ve gidiyorum ders çalışmaya, günü daha anlamlı kılmak için...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder