Geçen ayki sayfa görüntüleme sayısı

1 Ocak 2010 Cuma

işim yokmuş gibi!!!


bugün çok saçma şeyler yaptım..pişmanım desemde artık bi işe yaramayacağı için boşverdim bile.yarına daha güzel başlayacağım...hacerin devamlı oynadığı için dalga geçtiğim o salak oyunlardan birini oynayayım dedim..aslında bu olayın bir arka planı var..her iki arkadaşımdan da gezme teklifi aldığım bu gün aslında çok güzel bir plan yapmıştım..onu aksatmamak için de veden çıkmamam gerekirdu..ben de kendimi böyle salak bir oyunla tatmin edeyim derken kendimi bi kaptırdım...allaaaaaaaaaaaaaaaaahh...


akşama da hacere kaç puan yaptığını gururla sorunca ve o 200000 deyince ben fos oldum çünkü ben en çok 63 bin yapmıştım..hocaları jason un da 500 000 yaptığını duyuncaaa....geldi bana ofli inadım ve şu an bıynum tutuldu bunu oynamaktan..kendime hala inanamıyorum...yarın kesin dışarı çıkacağım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder