Geçen ayki sayfa görüntüleme sayısı

2 Ocak 2010 Cumartesi

2&1


aylar önceydi..sinemam tutmuştu ve herkesin dilinde olan iki dil bir bavul vardı..ahh ne güzel olurdu taksim de sinema deyip çıkmıştım dışarı..otobüs beklerken daha fazla beklemeye dayanamayıp üsküdara indim...bu aylar önceydi..

bugün de öğretmen olacak olmanın verdiği coşkuyla şu filmi izleyeyim dedim..her ne kadar benim başıma böyle bir durumun gelme ihtimali zarın 8 gelmesi gibi bir şey olsa da...o kadar sıkıldım ki buna filmin zırt pırt donması ve konunun da durağan olması da eklenince arada hep bir şeyler baktım..yarın ne izlesem? gibi sorular beynimde döndü, döndü..benim böyle bir psikolojim var eğer bir şeyden az zevk aldıysam onu bastıracak başka bir şey yapmam lazım...şu an için elimde üç film var ama AMADEUS ve TAXİ DRİVER önde gidenlerden..

2dil 1 bavul doğal olmasına doğal da konu güzel işlenemedi bence...bu kadar güzel bir konu mükemmel bir şekilde işlenebilirdi. daha çok belgesel kıvamında oldu bu...yine de yapanların ellerine sağlık...
ahh demokratik açılım sen nelere kadirsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder