Geçen ayki sayfa görüntüleme sayısı

2 Ağustos 2009 Pazar

kendimi japon gibi hissediyorum!


Kendimi japon gibi hissediyorum çünkü onlar az çok kendini belli ediyorlar.ve sağ olsun türk milleti birini gördüğünde memleket bilmede en az üç atmada tutturuyor…
Ayıptır söylemesi benim burun kemerli de… her kes anlıyor Karadenizli olduğumu…bu bence kötü bir şey değil ama geçende cağaloğlunda kitapevi yayınlarına girer girmez adam bana demesin mi Rizelisin..benim tabi içimden şarteller attı -hayır- dedim, gür bir sesle …adam elinde purosu hafiften mors oldu, söylemem için bekledi ama söylemedim…Ofluyum rizeye on beş Dakka arabaylan… Bu arada geçende serviste bir kız da sordu nereli olduğumu gıcıklığına Kayserili dedim. inandı galiba…

Aslında burnumun kemerli olup olmaması beni çok da ilgilendirmiyor.. cenab ı rabbül alemin özenip yaratmış…ne diyor ayet biz onları en güzel şekilde yarattık…ben de diyorum ki semiğna ve etağna….bununla beraber bir gün yurt dışına gidersem orda da bana sen Trabzonlusun diyecekler diye ödüm patlamıyor değilJ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder