Geçen ayki sayfa görüntüleme sayısı

2 Ağustos 2009 Pazar

DİŞLER ARASI DİYALOG

20lik diş: her tarafım ağarıyor..

Başka diş: bir de utanmadan konuşuyor..senin yüzünden boğuldum burada bee

Bir başka diş: acı yavrucağa çıkamıyor yerinden..

20lik diş: çıkmayacam işte..

Bir başak diş: komik hem de buJbana bebek bezi reklamını hatırlattı..hülya Avşar oynuyordu.

Öbür diş: çıksana kardeşim… senin yüzünden biz de mahvolduk, bela mısın yaa, hiç planlarımızda yoktun, gayet güzel gidiyordu her şey, dişistanımız gayet de güzeldi.

Bir başka diş: senin yanındakiyle gayet seviyeli bir beraberliğimiz vardı ama bana dayanamadı..en sonunda da doktor aldı onu…

Başka diş: belli belli..onun yokluğunda hayvan gibi büyüdün..etrafa saldırıyorsun..

Bir başka diş: salak salak konuşma… burada mesele ben değilin 20lik çıtır..

Başka diş: öyle ama bu da pek utangaç çıktı…kendi çıkamıyor..doktor ya meydana çıkaracak ya da tamamen kökünden halledecek meseleyi nihahahaahha

Bir başka diş: duyduk heralde ben de oradaydım..

Başka diş: ee ne konuşuyosun o zaman..

20lik diş: ben annemi özledimL

Bir başka diş: anneeemm az kaldı şurda iki hafta sabret..

Öbür diş: kardeş çık yaa iki haftayı bekleme.. çıkta şu inci beyazlığını göreli..midye içindekilere döndün heee…olan bize oluyo ama..

20lik diş: off!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder