Geçen ayki sayfa görüntüleme sayısı

18 Temmuz 2009 Cumartesi


bu aralar hayattan zevk almıyorum ya...niye bilmem..renkli yazı yazıyor olabilirim ama öyle işte...işte can sıkıntısı sen nelere kadirsin..


batsın bu dünyaa..felan filan..zanırım dördüncü sınıf psikolojisine girdim..aslında ben öyle şeylere grmezdim ama şu arkadaşlar o kdar nalet ki insanı ister istemez etkiliyolar..nalet olsun içimdeki insan sevgisine yaw...konuşmayacağım bir daha onlarla...


evimi özledim.babamı özledim..özledim de özledim anasını satimm..off ya bitmez bu yaz bitmezzz...neyse dört hafta kaldııı...



kendimi en çok vapurdayken mutlu hissediyorumm...sonra da şeytan diyor kii atın beni denizlere yalan dünya size kalsın.allah allahhh
yaa bişyeler ters gidiyo ama ne anlamdım gitti..sanki şuan hayal alemindeyim uyanacam felan herşey eti pof olacak ya da herşey balkabağına dönecek ya da karahindi bağğ nın tüyleri gibi yolunacağım..
bööyytttt ....neyse ya herşey olacağına varır...salla..salla yer yerinden oynasın salla salla ...bakalımmm ne olur......ljeron dı4wyvtq5783btdyfguırrgm cuıertsvı nthg ıuh5vıtughyeruıhgıuhuıhuıheıusuııusghıertuh uuısz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder