Geçen ayki sayfa görüntüleme sayısı

28 Haziran 2009 Pazar

o benim dünyam!

ahh mona rosa..siyah güller ak güller..zaman deyince hep bir ah çekip mona rosa diyesim gelir.nedense.iyi ki sezai karakoç yazmış valla yoksa ahh ile vahh ile ömrümüz geçecekti..
galatasaraylı değilim..ama itiraf ediyorum ömrümün bir döneminde galatasaraylı olmuşluğum vardır..ne zaman sesleri kulaklarımda yankılanıyor gibi...ya da bunamaya başladım..neyse...daha dün gibi hatırlıyorum..ilkokuldaydım..galatasaray uefa kupasını mario jardel in golüyle almıştı...o günden sonra ben de galatasaraylı oldum işte..ama bir şeyler tersti bu hikayede jardel hem evli hem de çocukluydu..tabi bunları o zman düşündüm mü bilmiyorum ama eşi karen le olan bir fotoğrafında karen in yüzünü karaladığımı hatırlıyorum:)ne kadar kötüyüm...zaman geçti ben tam jardeli unuttum bu sefer de ekin denen bir şarkıcının klibinde oynadı..aman allahım bu ne sosyallik ne sevimlilik derkeeeeeeeeeeeeen bu günlere geldik işte...şimdi ne süper mario kaldı ne mario jardel...her şey düm tek tekk...

ve tabiki trabzonsporluyum..neden mi?eee ben tutmazsam kim tutacak toprağımın takımını...her ne kadar bir futbolcusunun adını da bilmesem de...baba takımı işte ne yaparsın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder