Geçen ayki sayfa görüntüleme sayısı

28 Haziran 2009 Pazar

çirkin kral mı?çirkin görmemişsiniz..





sırf izlemek için izlediğim filmlerden biri..aslıda pişman olmadım.bilmiyorum küçükken yılmaz güney filmi izledim mi ama geçen yıl bu filmi izlerken hep o gözle baktım olaya...hep bir sanat yakalamaya çalıştım..ama hayal kırıklığına da uğrmamadım değil...anadolu da kült filmlerinin piri diye kabul edilen yılmaz güney izlemeden olamaz diye içimden geçirirken,kızlar hadi film izleyelim dedi..onca popüler kültürün bizlere armağanı olan film varken benim cebr kullanmam sayesinde bun u izledik..tabi be sona doğru sızmışım ama olsun..filmin sonu da mutlu son değil zaten fiyasko..sonradan öğrendiğim kadarıyla...


bu arada filmi izlereken..başımızdan enteresan bir olay geçti..biz herzamanki oburluğumuzla 10 lu halleye elimizi uzattığımızda içinde sadece iki tane kalmış olduğunu gördük..2 halley 3kız..böyle klasik zeka soruları vardır yaa hani...adaletli bir paylaşım nasıl olur diye...el-cevap:hepsi benüüm:)aramızdan biri kendi hakkından feragat edip ben istemem dedi ama onun içinde kopan fırtınaları bir ben bir de allah bilir.neyse kardeş kanı dökülemsin diye olaya el attım..üç parça kağıttan birine bir nokta koydum.kim onu alırsa 1 halley yiyecek..diğer boş kağıtları alanlar da 1 halleyi bölüşecekler...sonuç felaketti..istemem diyen kız içinden feryad ü figan etmiş olacak ki 1 halleyi kazandı..biz de bölüştük amma bu vakıada bir şey ters gitti deyüp filme devam ettik..zaten filmde de hiç bir şey yolunda gitmiyor..
çirkin kral meselesine gelince böyle bir şey diyenler halt etmiştir abicim.bakınız sağdaki fotoya.amerikan başkanları halt etmiştir yanında.hulasa büyük adamdın yılmaz abi...toprağın bol olsun..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder