Geçen ayki sayfa görüntüleme sayısı

21 Haziran 2009 Pazar

entel,dantel olmak


evet,bizim son muhabbet tam da bunun üstünde..neden acaba birileri bizden hiç bişeyleri fazla olmamalarına rağmen nasıl daha öndeler..nasıl başarılılar..
tabi doğal olarak ben bunları izleyici pozisyondayım.
bundan da hiç memnun değilim...
bu nu ya huu!
hatta kendimce salak salak espiriler de yapmıyor değilim..büyüyünce ne olacaksın sorusuna entel olacam diye cevap vermek isterdim...
yaa hakket acaba nasıl olunur,ne yemek lazım ne giymek lazım..
ya da bişey lazım mı acep..
yoksa ben mi kendimi kasıyorum yaaa..ya hakket ben böyle şeyleri kafaya takmayan biriyim..ahh şu arkadaşlar yok mu nasıl da etkiliyorlar insanları..daha düne kadar entel olacam diye bir kaygım yokken bu gün çalışmam gerekne beş sınav olduğu halde bu problem kafamı ağaçkakan gibi kemiriyor..aslında kendimin de kendi çapımda entel olmadığını düşünmüyor değilim..
valla hele istanbuldan samsun otogarına gidince oranın burnumda hissettirdiği köy havasını bizimkilerle payaşmakta üstüme yoktur..
allahım istanbul da okuyorum ya kendimi picasso felan zannediyorum..halbuki hiç alakası yok..ben daha işte gidiyorum çeşmi sihayımı bile çalamayan ama bunun için de bir efor sarfetmeyen...aman be hayırlısı deyip herşeyin içinden çıkmak için binlerce bahane bulan umarsız insanın teki oldum sanırım..
haa bundan çok da şikayetçi değilim.bu bana çok barışcıl,munis bir insan olup yubus emre yolunda yürüyorum...
bazen de bunun doğru olmadığını düşünüyorum ..bunu düşünürken de amannnnnn beeeeeee sen mi kurtaracan dünyayı asiiii salla yaa...ne de olsa biz rüzgarda bir yaprak misali savrulup uçanlardanız deyip cebri tavrımı ortaya koyuyorum..
ahh bu söylediklerimi maturidi duysaydı kemikleri sızlardı..allahtan duyamıyor.
peki ne yaptım..
üşenmedim google a en iyi yazar,yönetmen,kitap felan yazdım.kafamda bir taslakvari bir şey oluşturdum..en azından girişi yaptım sayılır..babam hem bir işe başlamak onu bitirmenin yarsı derdi..galiba pek de mein değilim onun böyle bişey dediğinden ama herneyse bir atamız demiştir..hepimiz adem değilmiyiz..
neyse şunu anladım ki...okunacak çok kitap,izlenecek çok film,gidilecek çok yer var.imkansız mı hayır tabi ki de...benim lugatta böyle bir kelime yoktur taa ki muamelat sınavına girinceye kadar..her neyse..ay ben çok sevdim yazmayı..:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder