Geçen ayki sayfa görüntüleme sayısı

25 Haziran 2009 Perşembe

azmin zaferi mi?göreceğiz..


gece 02.53..ve uyumamakta karalıyım valla..zatenn yatsam da gözüme uyku girmez ki..

yarınkii sınav için şiddetle hazırlanmam lazımm..bu arada bir ara verdim.kenidmi nedense burda buldum..aslında nedeni var..çünkü etrafta konuşacak kimse yok.canım sıkıldı biraz..

ya bu sınav kadar beni kasan bir şey daha olmadı..

ama kabahat bende..

çalışsana ya...eşşek kafa..

hep sınavlardan sonra çalışacağım diyorum..bal gibi bir program hazırlıyorum..uyan yokk..

sınavar bittikten sonra izleyeceğim filmler hazır..onları atlamam ama derse gelincee lanet olsun ya benden adam felan olmaz..

kendimden nefret ediyorum..

şu an kendimi köşeye sıkışmış jerry edasında bir fare gibi görüyorum.

ben şunu anladım kii dinde anlayışşsız bir insanım..niye mı bunu söyledim..

fıkıh dinde anlayışlı olmak demek de ondan..

ve ben fıkıhı hiç sevmiyorum ya..

bi türlü sevdiremedi bana kendini..

ve şu an bu saatte hiç yapmadığım birşeyi yapıyorum...bakalım sabahlayabilecek miyim..bunu en kısa zaman içinde yazarım:)

oyyh...

çalış çalış...bıktım yaw..güzelim deniz havasında kitap başında durmaktan kamburum çıktı anasını satim.

bakalım işe yarayacak mı yaa..

allahım sen gör bu mübarek kandil akşamı şu garip kulunu...böyylee en güzelinden bir anlayış nasip et hatta ladün ilmi versen süper olurdu bana...ne olurrrr..allahımm...


of yaa..acınacak bir haldeyimm..neyse..lutfun da hoş kahrında hoş demişş..

ama bu derse gelince hoşt diyesim geliyo ..haşaa

2 yorum:

  1. varyaaaaaaaaa 58 almışım...yuh diyorum başa birşey demiyorum...kafi ye uykusuz gecelr dilemek isterdim ama büyüklük bende kalsın..

    YanıtlaSil