Geçen ayki sayfa görüntüleme sayısı

28 Mayıs 2012 Pazartesi

"adaletin yerini bulması gibi sev beni"

diyor şair.. ne güzel cümleler kuruyor Furkan Çalışkan.. onun için İbrahim Tenekeci'nin yan ürünü diyorlar. Aman! ne derlerse desinler. Bir şairin her cümlesini sevmezsin zaten ya da bir fikir adamının her fikrini beğenmezsin. Mesela Necip Fazıl. Şair ama, şiirlerinin altında yatan aslan tam bir İslamcı aslan! Bunu kimse inkar edemez. Şiirleri, ideolojisine hizmet ediyor.
Biri bana şiir okuyorum. Örneğin Necip Fazıl deyince içimden gülüyorum. Bunlar hiç romantik söylemler değil. Necip Fazıl ki bence şair değil. O bir dava insanı, O bir  İslamcı. nokta.
- bu arada-

Birbirlerini harbiden seven insanlar, Allah'ın arkadaş olmayı nasip ettiği insanlar yani, birbirleriyle ideoloji konuşmazlar. İdeolojik kelimeleri yoktur onların. Bana göre onlar, Yunus Emre'nin diliyle konuşurlar. Ve dua ederler sadece. Ve muhabbetin dibini bulurlar. diyor Ebubekir KURBAN.

Ha.. Ne diyordum. İnsan ne garip, ne garip, ne garip. Çok garip zamanlar yaşıyoruz başlıkla paralel. Her paralel doğruyu keser mi ama? Ya her kestiği doğru, doğru mudur? Hep 90 derecenin karşısı 2x midir? Keşke her şey matematik kadar kolay olsa.Matematiğim iyidir de.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder