Geçen ayki sayfa görüntüleme sayısı

4 Şubat 2012 Cumartesi


Bakara Suresi 156: "Onlar başlarına bir musibet geldiğinde Ona aidiz ve Ona döndürüleceğiz derler." İşte böyleydi ya insan dilinden "innalillahi ve inna ileyhi raciğun" derken beyninden geçen bir şarkıya hakim olamayabiliyordu. kalp ve beyin farkının en güzel örneği.



Son zamanlarda okuduğum en güzel cümle :"Acısı çekilmemiş ıstılahlar..." cümlesi ve bunu ben de "var" diye tamamlamak istiyorum.
Kendimi geçen hafta Manes Ormanında hissettim. Acı şeyler okudum, acı şeyler izledim. Ve nihayetinde şuna karar verdim Cahit Zarifoğlu benim için zor şiir demek. Ben de 'Yürekdede ile Padişah'ı okuyorum. İyi, güzel, zorlamaya gerek yok.

i. Son okunan Yasinleri az seviyorum.
ii. Hz. Lut:" 1000 yıl yaşam benim için bir kapıdan girip bir diğerinden çıkmaktı."
iii. Asuman Hoca: "İnsanların dışı dil, içi dünya."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder