Geçen ayki sayfa görüntüleme sayısı

10 Ocak 2012 Salı

büyük konuşmamak lazım..


dün 12. sınıflarla birlikte üniversite gezisi yaptık. iş her ne kadar aksiliklerle başlamış olsa da güzel bitti. gittiğimizde bizi prof.dr. nihat dalgın karşıladı ve bizi gezdirmeleri için iki asistan ayarladı. onlar da bizi gezdirdiler,yedirdiler,içirdiler hatta derse bile girdik. ders demişken... öğrencilerimiz iki gruba ayrıldı. bir kısmı mısırlı bir hocanın dersine girerken bir kısmı da hat dersine girdi. ben de öğrencilik yıllarımı öyle özlemişim ki. "tutmayın beni, ben de derse giricem."dedim. " aman, sıkıcı olursa çıkarım, hocayı bi daha nerde görecem" gibi garip ifadeleri ekledim, ki benim mantık budur. bi daha görmeyeceğim insana her şeyi diyebilirim. her neyse... derse bi girdim bizim ali aydın.. liseden hocam.tabi ayrılırken "görüşürüz, sizi ziyarete gelicem" demeyi de unutmadım. hani bana ilginç geldi. bazen de yaşarken çok güzel oluyor da buraya yazınca ne bilim. öyle işte..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder