Geçen ayki sayfa görüntüleme sayısı

14 Aralık 2011 Çarşamba

bunu buraya niye yazıyorum bilmiyorum ama yazıyorum.


Belki fill in the blanks mantığıyla yetiştiğimiz için, belki ilerde görüp gülmek için. Yau ben gerçekten çok iğrenç espiri yapıyorum bunu farkettim. misalen ...
Dün Rukiye ile yolda yürüyorduk. Onun başı döndü. Bunun üzerine bana şöyle dedi: 'Bana bir şey olursa telefonum sağ cebimde hemen acili ara, senin kontörün yoktur şimdi'.. Halbuki hayatımda bir kere kontörsüz kaldım, iyi ki ona rastladı. kedi.... Evet, gururla söylüyorum kontörlü hat kullanıyorum. Bu kontörlü hat meselesi çok dalga konu oluyor arkadaşlar arasında. Yok efendim kontör bitme korkusu varmış felan da filan da.. Acaba tıpta bunun ismi ne? Aslında benim kontör bitirme sorunum yok, şarj sorunum var. Galiba insanlar bunu birbirine karıştırıyorlar. Geçenlerde Kim Milyoner Olmak İster? adlı yarışmayı izliyordum. Orada da buna benzer bir soru vardı..

Cep telefonsuz kalma korkusu nedir? el-cevab: nomophobia

Ben de hiç bozuntuya vermedim, 'aaa hiç öyle şey olur canım benim, kendi cebimden ararım' felan demedim. Telefonunun şifresi olup olmadığını sordum. Allah'tan yoktu, içim bir rahat etti anlatamam. Devamında da Rukiye'ye şöyle bir soru yönelttim: 'uzun zamandır görüşmediğim arkadaşlarım var, onları da arayabilir miyim. :)hatta devamında daha da iğrenç şeyler geldi de neyse..

***
Bunun dışında yine çocuklarımdan bahsetmek istiyorum.
Bu yılki 9lar hakkında Abdurrahman abi bir Çernobil faciası olarak bahsediyordu. Aslında ben olayı ilerletip Çernobil+ Fukişima diye espiri yaptım. Tabi bu o sırada güzeldi; fakat önemli olan nokta şu: çocukların Arapçası iyi, diğer dersleri kötü. Bunun açıklaması da şu: çocuklar ilk defa bir şey görüyorlar ve öğreniyorlar. Ama matematik, coğrafya gibi dersleri devamlı gördükleri halde bir şey bilmiyorlar. Gerçekten bazı ilkokul öğretmenlerinin yatacak yerleri yok. ve buradan ilkokuldaki hocalarıma selamlar, sevgiler.

***
Çocuklarım da iğrenç espiri yapıyor.
Rehberlik dersinde çocuklara genel uyarılarda bulundum. Artık koskoca insan oldunuz. Kız-erkek ilişkilerinde dikkatli olun, birbirinize dokunmayın, el şakalarınızı görmeyeceğim vs..Hepsindensöz aldım. Bunun üzerine zeki öğrencim: 'hocam kadınların sesi erkeklere haram değil mi?' dedi. Ben de sesimi kalınlaştırdım ve 'aaaaaaaa ben olmasaydım bu güzel şeyleri kimden öğrenecektiniz' diye karşılık verdim. bunun üzerine öğrencim: 'evet, sizin sesiniz bize haram değil, siz bizim annemiz gibisiniz', dedi. :)

hahhayttt! Emine hoca 90 üstü alana kalem alma sözü verdi. Hilal Feyza da gidip kırtasiyedeki en pahalı kalemi sormuş. 15 tl imiş. Bunun üzerine 9 Anadoluya öyle bir gaz veriyorum kiii Emine batsın :))

* bu arada nankör insanlara nankör demiyorum, kedi diyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder