Geçen ayki sayfa görüntüleme sayısı

2 Ekim 2011 Pazar

Türkiye Cumhuriyeti'nin bana verdiği yetkiye dayanarak bütün kızlar adına alınıyorum!


-Evet öyle konuşuyorum. Sen salaksın kızım! Benim aşkıma özne olma şansını kaybettin. Sümsük bir herifle hayatını geçireceksin.Tüketeceksin kendini. Mutfaklarda sürüneceksin. Sana bir tek gece şiir okumayacak. Bunu sen istedin. Hak ediyorsun kızım. Senin gibiler hak ediyor bunu. Biraz cesur ol kızım ben iyi bir insanım, senin için olabileceklerin en iyisiyim.
Kaybettin!
Cidden kaybettin. Acımıyorum sana bunu sen istedin. Git sümsük bir herif bul. Hatta ablaların bulsun sana.
Aşk diye bir şeyi öğrenemeyeceksin bundan sonra. Hadi eyvallah.*




"İstemiyorum zaten" dedi Adem kısa bir duraklamadan sonra. "Ötekini alacağım."
"Ne?"
"Öbür ikizi. Onu alacağım"dedi. Yüreğinin derinliklerinde kendini berbat hissetmesi gerektiğinin farkındaydı. Ama öyle değildi. Aslına bakılırsa hiç bir şey hissetmiyordu. Taşkın nehirde sürüklenen bir tahta parçası acı duyar mıydı? Ya da rüzgarın uçup götürdüğü bir tüy endişe eder miydi? Adem de öyleydi o gün. Ve ondan sonraki günler, seneler, ömürler boyunca.**


*Tarık Tufan, Kekeme Çocuklar Korosu
**Elif Şafak, İskender


Romanın kahramanı ister gerçek olsun ister hayalötesi. İsterse Starwars'ta geçsin olay. İçimi acıtıyor ya, gerçekten. Tarık Tufan'ın böyle şeyler yazması, düşünmesi, kendini bi şey zannetmesi hem komik hem trajikomik. Kendimi bi an o kızın yerine koydum da heralde ertesi gün onu bıçaklardım. Yok, yok bıçaklamazdım. Değmez çünkü. Benden beklemeyeceği şekilde davranırdım. Mesela ana avrat düz giderdim.Yok ya bunu yapamam. Ufak bi küfrederdim. Ağzını burnunu kırarım felan derdim. Hatta sert bir tokat girişiminde bulunurdum. Ama malesef elim hiç ağır değildir. Hele de boşa gitmiş bir tokat, sonrasında bana daha çok acı verir. Tokat dediğin on ikiden vurmalı, atınca canını yakmalı insanın.Aslında bunu da yapamam. Sadece diyorum.Devamlı diyorum. Bi gün bunu yapmalıyım. Çok sinir oldum gerçekten. Şiir-miş. Zırt! Bi git allasen!!

Gelelim Adem'e. Adem'in bu düşüncesi bende, karnıma zülfikar yemiş etkisi yarattı. Hem zülfikar hem de harakiri. Nefret ettim Adem'den, o hayali birisi de olsa. Onun da ağzını burnunu kırmak geldi içimden, sonra ne kadar salak olduğunu da söylerdim. Sonra başka kız mı yoktur vs. ağzıma ne gelirse söylerdim. Mesela ne kadar mal olduğunu, Allah'ın belasını vereceğini, lanet insan olduğunu felan. Adem seni tanımadan senden nefret ediyorum. Senin gibi olanlardan da nefret ediyorum.

bu da kanser eder: http://fizy.com/#s/2b7jm9

1 yorum:

  1. tarık tufan'ı okuduğum da ben de bi düşündüm :p ama yoooooğğk yooğğk değil

    YanıtlaSil