Geçen ayki sayfa görüntüleme sayısı

26 Nisan 2011 Salı

bir tatlı huzur almaya geldim istanbuldan-dan-dan!!


insanoğlu kuş misali, bir orada bir burada.. iki saat önce neredeydim şimdi neredeyim. bu hafta çok özeldi. dolu dolu geçti..

mehmet ali hocanın dersinde arap dünyasından bahsedip, zahide tüh gidemeden savaş patlak verdi deyince;onlara bir cesur yürek lazım dedim.kii cesur yürek filminden açıldı konu. bizim hoca oradayken çekildi o film..sonra bu muhabbetin üstüne osman iskoç eteğinin kendisine çok sempatik geldiğini söyleyince, herkes ona dönüp bön bön baktı tabi. hatta kendisinin de eteği varmış. allahım!! sana geliyorum:))

ali hocanın dersine millet hazırlıklı geldi. bu sefer sigara değil, puro içtiler.. ben tabi olaya anında müdahale edip polisi arayacağım, dekanı çağıracağım diye blöf yaptım. hatta benim ciğerlerim daha pıtırcık dediysem de işe yaramadı. ali hocanın yeni kitabı çıktı. onu gördüğüm iki gün boyunca bana kitap satmaya çalıştı:p yok böyle bi şey yaa..

aynalı kahve-beylerbeyi...

uçakta gelirken yanımdaki adamla bi muhabbete tutuşmuşuz anlamadım gitti. bazen böyle oluyor. konuşmak istediğimde biri beni durdursun yoksa kimse önümü alamaz. yine o günlerimden birindeydim galiba.. adam tuncelili, alevi ve solcu çıktı. bunların üçü üzerinde bir saatlik yolculuk esnasında konuştuk da konuştuk. zorla bana telefon numarasını verdi, tunceliye davet etti. ya nasip..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder